utorak, 18. studenoga 2008.

nastavak





Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

Vestica je jako lijepa, volim tu prošaranu vunicu. A šlapice, baš kao i čarapice su tako živahnih boja.

Selma kaže...

Hvala ti mirjana. I ja volim prosaranu vunicu mada mi je ovo prvi put da radim nesto sa njom :)

Goce kaže...

Jako lijepa zimska kapica i momčić koji ju nosi! :)

Anonimno kaže...

O koliko novih radova, kada to upiješ sve napraviti?
Pozdrav

Anonimno kaže...

zdravo, ja sam nova na ovom blogu, zapravo nova i u pletenju :)
strasno mi se svidjau tvoji radovi, a ove zute papice sa cvijetom su me odusevile pa bih voljela znati kako ih radis i kojim iglama. voljela bih kad bi mogla postat slike u fazi izrade...
veliki pozdrav...

Anonimno kaže...

Sretnu i veselu Novu godinu, tebi i tvojoj obitelji!

incoknito kaže...

Selma, radovi su divni! Narocito zuta kapica! Nadam se da si dobro!

Goce kaže...

Selma gdje si?

Ivana kaže...

Super izgleda! Svaka čast!
Calivita