srijeda, 9. siječnja 2008.

Bila sam vrijedna :)






Zavrsila sam dzemper koji sam pocela prije dvije godine. Tacnije pocela ga u 9. mjesecu trudnoce, porodaj me prekinuo i nikad mu nisam isplela rukave do sada.
Mnogo sam zadovoljna rezultatom. MM je trazio iskljucivo bordo-bijelu kapicu zbog FK Sarajevo, a onda sam morala i Namiku da ispletm istu. Tu je jos i poluver koji sam plela od konca za Namika i jedna mala zuta kapica koju je dobila na poklon djevojcica Aisa.

Broj komentara: 6:

incoknito kaže...

Sve mi je lijepo, bas si se usavrsila! Bravo Selma, samo tako nastavi!

Selma kaže...

Joop hvala ti. Moram da vas pratim ;)

narandza kaže...

Selma sve super izgleda a posebno mi se svidja tvoj dzemper i kapa. Boja je predivna!

DEA kaže...

Stvarno prekrasno izgleda taj dzemper i bila bi šteta da ga nisi završila.I dečki u kapicama super izgledaju,a o maloj lutkici ne moram ni pričati!
Samo nastavi tako,radovi su ti jako lijepi...

Goce kaže...

Sve je jako lijepo no pulover mi je ipak najljepši!

Selma kaže...

Hvala vam. goce na poluveru sam koritila onu semu koju si mi dala samo za vrat. Ne znam jesi li primjetila?